Zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane nam przez Państwa pytania.

Najczęściej zadawane pytania
Jak to działa?
Zamówienia na wybraną dietę można złożyć poprzez stronę internetową, pod numerem telefonu 88 12 12 999, poprzez maila biuro@fitpack.pl lub Messengera.
Ile dostanę posiłków na raz?
Kurier przywozi posiłki na cały dzień. W zależności od zakupionej diety jest ich od 3 do 7.
Czy diety układane są w oparciu o aktualne normy żywieniowe?
Wszystkie nasze diety układane są przez dyplomowanego dietetyka w oparciu o aktualne zalecenia Instytutu Żywienia i Żywności oraz Piramidę Zdrowego Żywienia i Aktywności Fizycznej.
Czy uwzględnicie w mojej diecie fakt, że mam alergię na niektóre składniki pokarmowe?
O wszystkich ewentualnych chorobach, alergiach czy nietolerancjach pokarmowych poinformuj nas przy składaniu zamówienia. Wówczas będziemy w stanie wyeliminować alergizujące produkty z Twojej diety.
Czy dietę można zamówić na cały tydzień?
Tak, jest opcja zamówienia diety razem z weekendami.
Co zawiera cena?
W cenę wliczona jest dieta oraz koszt jej dowozu na terenie Warszawy i okolic. W niektórych przypadkach doliczana jest dodatkowa opłata za dowóz.
Jak podgrzewać posiłki?
Posiłki można podgrzewać w kuchence mikrofalowej w pudełku, w którym są dostarczane, po zdjęciu folii zabezpieczającej lub po wyjęciu z opakowania na talerzu lub w garnku.
Czy mogę przerwać dietę na czas wyjazdu/urlopu, a później ją kontynuować?
Jak najbardziej, dietę można zawiesić najlepiej z 2 – dniowym wyprzedzeniem lub najpóźniej do 9 rano dnia poprzedzającego zawieszenie diety.
W jakich godzinach realizujecie dostawy?
W zależności od miejsca zamieszkania diety realizowane są w bardzo wczesnych godzinach porannych lub na terenie Podkowy Leśnej, Brwinowa, Milanówka, Grodziska Mazowieckiego, Pruszkowa i okolic w godzinach wieczornych.
Czy mogę zmienić miejsce i godzinę dostaw?
Miejsce i godzinę dostawy można zmienić do godz. 10 w tygodniu i do godz. 14 w sobotę (zmiana na poniedziałek) wysyłając maila na adres biuro@fitpack.pl lub sms – a 88 12 12 999.
Jak mogę dokonać płatności za dietę?
Płatności można dokonać szybkim przelewem korzystając z systemu T- pay lub PayPal lub przelewem tradycyjnym kopiując dane firmy oraz numer konta zamieszczone na naszej stronie.
Czy w dietach FitPack mogą występować śladowe ilości alergenów?
Tak, w naszych dietach mogą występować śladowe ilości alergenów takich jak zboża zawierające gluten, skorupiaki, jajka, ryby, orzeszki ziemne, soja, mleko, orzechy, seler, gorczyca, sezam, dwutlenek siarki i siarczyny, łubin czy mięczaki.
Dlaczego każdego dnia kaloryczność mojej diety może odbiegać od zakupionej kaloryczności?
Diety bilansowane są w systemie dekadowym – tygodniowym, więc ich kaloryczność w ciągu dnia może różnić się od zakupionej.
Czy za zakupioną dietę mogę dostać fakturę?
Jak najbardziej po podaniu danych do faktury przy zakupie diety.