Najczęściej zadawane pytania

Zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane nam przez Państwa pytania.

Jak to działa?

Zamówienia na wybraną dietę można złożyć poprzez stronę internetową, pod numerem telefonu 88 12 12 999, poprzez maila biuro@fitpack.pl lub Messengera.

Ile dostanę posiłków na raz?

Kurier przywozi posiłki na cały dzień. W zależności od zakupionej diety jest ich od 3 do 7.

Czy diety układane są w oparciu o aktualne normy żywieniowe?

Wszystkie nasze diety układane są przez dyplomowanego dietetyka w oparciu o aktualne zalecenia Instytutu Żywienia i Żywności oraz Piramidę Zdrowego Żywienia i Aktywności Fizycznej.

Czy uwzględnicie w mojej diecie fakt, że mam alergię na niektóre składniki pokarmowe?

O wszystkich ewentualnych chorobach, alergiach czy nietolerancjach pokarmowych poinformuj nas przy składaniu zamówienia. Wówczas będziemy w stanie wyeliminować alergizujące produkty z Twojej diety.

Czy dietę można zamówić na cały tydzień?

Tak, jest opcja zamówienia diety razem z weekendami.

Co zawiera cena?

W cenę wliczona jest dieta oraz koszt jej dowozu na terenie Warszawy i okolic. W niektórych przypadkach doliczana jest dodatkowa opłata za dowóz.

Jak podgrzewać posiłki?

Posiłki można podgrzewać w kuchence mikrofalowej w pudełku, w którym są dostarczane, po zdjęciu folii zabezpieczającej lub po wyjęciu z opakowania na talerzu lub w garnku.

Czy mogę przerwać dietę na czas wyjazdu/urlopu, a później ją kontynuować?

Jak najbardziej, dietę można zawiesić najlepiej z 2 – dniowym wyprzedzeniem lub najpóźniej do 9 rano dnia poprzedzającego zawieszenie diety.

W jakich godzinach realizujecie dostawy?

W zależności od miejsca zamieszkania diety realizowane są w bardzo wczesnych godzinach porannych lub na terenie Podkowy Leśnej, Brwinowa, Milanówka, Grodziska Mazowieckiego, Pruszkowa i okolic w godzinach wieczornych.

Czy mogę zmienić miejsce i godzinę dostaw?

Miejsce i godzinę dostawy można zmienić do godz. 10 w tygodniu i do godz. 14 w sobotę (zmiana na poniedziałek) wysyłając maila na adres biuro@fitpack.pl lub sms – a 88 12 12 999.

Jak mogę dokonać płatności za dietę?

Płatności można dokonać szybkim przelewem korzystając z systemu T- pay lub PayPal lub przelewem tradycyjnym kopiując dane firmy oraz numer konta zamieszczone na naszej stronie.

Czy w dietach FitPack mogą występować śladowe ilości alergenów?

Tak, w naszych dietach mogą występować śladowe ilości alergenów takich jak zboża zawierające gluten, skorupiaki, jajka, ryby, orzeszki ziemne, soja, mleko, orzechy, seler, gorczyca, sezam, dwutlenek siarki i siarczyny, łubin czy mięczaki.

Dlaczego każdego dnia kaloryczność mojej diety może odbiegać od zakupionej kaloryczności?

Diety bilansowane są w systemie dekadowym – tygodniowym, więc ich kaloryczność w ciągu dnia może różnić się od zakupionej.

Czy za zakupioną dietę mogę dostać fakturę?

Jak najbardziej po podaniu danych do faktury przy zakupie diety.