baner_faq

Najczęściej zadawane pytania

Zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane nam przez Państwa pytania.

Jak to działa?

Zamówienia na wybraną dietę można złożyć u nas w sklepie lub są one przyjmowane pod numerem telefonu 88-12-12-999.

Zamówienie dokonane do godz. 12:00 w dzień powszedni, zostanie zrealizowane na następny dzień.

Ile dostanę posiłków na raz?

Kurier przywozi Ci zestaw na cały dzień:

  • śniadanie
  • lunch
  • obiad
  • podwieczorek
  • kolacja.

Pudełek cateringowych w zależności od rodzaju diety i kaloryczności jest od 5 do 8 sztuk.

Najlepiej, żebyś je spożył w opisanej naklejkami kolejności, bez pomijania jakiegokolwiek posiłku.

Czy programy układane są w oparciu o przyjęte zalecenia i normy żywieniowe?

Wszystkie nasze programy opracowywane są przez specjalistów ds. żywienia, zgodnie z najnowszą wiedzą o prawidłowym żywieniu człowieka oraz zaleceniami takich podmiotów, jak: Organizacja Narodów Zjednoczonych ds. Wyżywienia i Rolnictwa,Światowa Organizacja Zdrowia oraz Uniwersytet Narodów Zjednoczonych.

Czy uwzględnicie w mojej diecie fakt, że mam alergię na niektóre składniki pokarmowe?

O wszystkich ewentualnych chorobach i alergiach musisz poinformować nas przy składaniu zamówienia.

Wówczas możemy zaproponować Ci program indywidualny, ułożony specjalnie dla Ciebie.

Czy dietę można zamówić na cały tydzień?

Tak, jest opcja zamówienia diety z weekendami.

Jak są pakowane potrawy, żeby zachować świeżość?

Nasze dania pakowane są w opakowania szwedzkiej firmy DUNI, które spełniają najwyższe standardy higieny, posiadają atesty jakości i bezpieczeństwa oraz są przyjazne dla środowiska, ponieważ zawierają dodatki minerałów. Używamy również najlepszej maszyny zgrzewającej firmy DUNI, a nasze opakowania gwarantują najwyższy komfort użytkowania oraz bezpieczeństwo podczas transportu i odgrzewania naszych potraw. Materiał, z którego są wykonane nie wchodzi w reakcję z jedzeniem, co jest bardzo ważne dla dań cateringowych.

Co zawiera cena?

Cena to całość kwoty jaką płacisz za 5 posiłków na cały dzień, a dowóz jest bezpłatny na terenie Warszawy.

Jeśli mieszkasz trochę dalej – zadzwoń, a wtedy postaramy się do Ciebie dopasować.

Jak podgrzewać posiłki?

Zestawy Fit Pack można podgrzewać w kuchence mikrofalowej bezpośrednio w plastikowym opakowaniu cateringowym, przekłuwając je lub zdejmując folię.

Istnieje również opcja przełożenia jedzenia i podgrzania w swoim naczyniu. Te posiłki, które nadają się do podgrzania, oznaczamy zwykle na pudełku naklejką „Możesz mnie podgrzać

Czy mogę przerwać dietę na czas wyjazdu/urlopu, a później po powrocie dalej ją kontynuować?

Jak najbardziej, można zawiesić dietę z odpowiednim wyprzedzeniem – najlepiej 2-dniowym, a najpóźniej do godz. 12:00 poprzedzającej dzień wyjazdu

W jakich godzinach realizujecie dostawy?

Dostawa jest realizowana w bardzo wczesnych godzinach porannych, również w zależności od tego, gdzie chcesz mieć dostarczone swoje posiłki – do domu czy do biura.

Przy składaniu zamówienia zaznacz w odpowiedniej rubryce, gdzie mamy dostarczyć zestaw.

Czy mogę zmienić miejsce i godzinę dostaw?

Oczywiście, dajemy Ci możliwość zmiany godziny i miejsca dostarczenia posiłków.

Możesz to zrobić do godz. 12:00 w tygodniu oraz do godziny 14:00 w soboty w dniu poprzedzającym dostawę,

kontaktując się telefonicznie z konsultantem lub wysyłając e-mail.

Jak mogę dokonać płatności za zamówioną dietę?

Płatności można dokonać szybkim przelewem z Twojego banku poprzez system PayU lub przelewem tradycyjnym, kopiując dane firmy oraz numer konta zamieszczone w stopce na naszej stronie.

Czy w dietach Fit Pack mogą występować śladowe ilości alergenów ?

Tak, w naszych dietach mogą występować śladowe ilości alergenów takich jak: zboża zawierające gluten (1), skorupiaki (2), jaja (3), ryby (4), orzeszki ziemne (5), soja (6), mleko (7), orzechy (8), seler (9), gorczyca (10), nasiona sezamu (11), dwutlenek siarki i siarczany (12), łubin (13), mięczaki (14), mak (15).