schoolpack-title
school-dzieci

Czym jest ?

Jest to przede wszystkim plan żywienia opracowany z głębokim przekonaniem o tym, że starannie dobrane składniki to inwestycja w przyszłość małego człowieka. Przygotowane przez catering Fit Pack posiłki zachęcają dzieci do jedzenia swoim kolorem i smakiem, a dzięki zawartości wszelkich niezbędnych substancji odżywczych zapewniają im prawidłowy rozwój psychiczny i fizyczny.

Korzyści zdrowotne:

Wybieramy odpowiednie składniki i serwujemy takie posiłki, które pozwolą naszym pociechom przyswoić jak najwięcej niezbędnych im składników mineralnych w ciągu dnia. Dzięki zdrowym i smacznym posiłkom przygotowanym tylko ze świeżych produktów dzieci otrzymają to, co najlepsze dla ich zdrowia i prawidłowego rozwoju.

Obsługa cateringowa:

Oferujemy pełną obsługę cateringową dla szkół, skupiając się na tworzeniu pełnowartościowych i kolorowych posiłków, których wygląd zachęci do skosztowania każdego dania.

Normy żywieniowe:

Dokładamy wszelkich starań, aby przygotowane przez nas posiłki były urozmaicone, lekkostrawne i zgodnie z normami dietetycznymi dostosowanymi do wieku dziecka.

Edukacja żywieniowa:

Na każdym posiłku umieszczamy etykiety dotyczące rodzaju posiłku, ilości kalorii oraz makroskładników (białek, węglowodanów, tłuszczy)

Fundacja Fit Camp:

Catering dietetyczny Fit Pack współpracuje ściśle z Fundacją Fit Camp, wspierając ją w realizacji projektów żywieniowych oraz sportowych (warsztaty żywieniowe, wyżywienie na obozach i półkoloniach sportowych, program Body Challenge dla dzieci z problemami nadwagi i otyłości, Akademia Sportowa Fit Camp- zajęcia całoroczne dla dzieci)

schoolpack

Warsztaty żywieniowe:

Zdrowe i smaczne jedzenie jest równie istotne jak edukacja żywieniowa, którą chcemy zaproponować każdej placówce oświatowej przystępującej do współpracy z nami.

Dietetycy Fit Pack w formie warsztatów żywieniowych „Smacznie, zdrowo i sportowo” przekażą dzieciom i młodzieży holistyczne podejście do zagadnień zdrowotnych oraz wskażą zależności pomiędzy odżywianiem, aktywnością fizyczną, a wynikami w nauce.

Proponujemy nie tylko lunche dla dzieci, ale również zdrowe sałatki, zupy kremy, jogurty z płatkami owsianymi, puddingi z owocami, zdrowe desery, koktajle, soki, batony itp.

Nasze zestawy mogą być w różnych wersjach dopasowanych
do potrzeb przedszkola/szkoły
(śniadania, obiady, kremy, zupy, podwieczorki, zdrowe przekąski,. itp.)
Ceny ustalane są indywidualnie w zależności od rodzaju i ilości zamówienia !

schoolpack-plecak

Przykładowe dwutygodniowe menu dla
szkół w wersji School Pack

Tydzień 1

Poniedziałek:

Śniadanie: Placki jogurtowe z jagodami

Obiad: Kotleciki z kurczaka podane z łódeczkami ziemniaczanymi i marchewką + rosół

Podwieczorek: Jaglany shake

Wtorek:

Śniadanie: Bułeczka z pastą z kurczaka podana z warzywami

Obiad: Indyk z groszkiem i fasolką szparagową podany z ryżem jaśminowym + zupa pomidorowa

Podwieczorek: Sałatka owocowa

Środa:

Śniadanie: Jajka sadzone z mini sałatką z rzodkiewki, papryki, ogórków i sałaty

Obiad: Makaron spaghetti z mielonym z indyka w sosie z pomidorów z bazylią + zupa jarzynowa

Podwieczorek: Dietetyczna panna cotta z malinami

Czwartek:

Śniadanie: Puszysty omlet biszkoptowy z jogurtem greckim i owocami

Obiad: Roladki drobiowe z cukinią i serem  podane z ziemniakami z wody + Krem z zielonego groszku

Podwieczorek: Ciastka z kaszy jaglanej

Piątek:

Śniadanie: Naleśniki ze słodkim serkiem waniliowym i owocami

Obiad: Burgery z kaszy jaglanej podane w orkiszowej tortilli z sałatą, warzywami i sosem jogurtowym + zupa krupnik

Podwieczorek: Pieczona gruszka z gorzką czekoladą i orzechami

Tydzień 2

Poniedziałek:

Śniadanie: Jogurt naturalny z muesli i mieszanką owoców suszonych podany z musem z truskawek

Obiad: Kotleciki z piersi indyka z ziemniaczkami i mini karotką

Podwieczorek: Sałatka owocowa

Wtorek:

Śniadanie: Muffinki jajeczne podane ze świeżymi warzywami

Obiad: Makaron spaghetti z mięsem mielonym z kurczaka i sosem z pomidorów

Podwieczorek: Ciasteczka z kaszy jaglanej z jabłkami i siemieniem lnianym

Środa:

Śniadanie: Pasta jajeczna z warzywami podana z mini bułeczkami

Obiad: Kurczak po chińsku z warzywami z ryżem jaśminowym

Podwieczorek: Bananowo-jogurtowe placuszki z miodem

Czwartek:

Śniadanie: Waniliowy budyń jaglany

Obiad: Burgerki z cielęciny z kaszą jęczmienną
i fasolką szparagową

Podwieczorek: Brownie z kakao

Piątek:

Śniadanie: Omleciki jajeczne z polędwicą drobiową i warzywami

Obiad: Pierś z indyka z ananasem podana z ryżem brązowym

Podwieczorek: Pudding kakaowy z tapioką